Branże, w których obsługa klienta jest jednym z filarów działalności, zmagają się z wieloma dylematami w obszarze szeroko rozumianej cyfryzacji pracy z klientem, gdyż niewłaściwy ruch (lub brak właściwego ruchu) może zburzyć pieczołowicie budowane zaufanie do firmy.
Przyglądając się funkcjonowaniu Contact Center z perspektywy klienta, mierzymy się z oczekiwaniem szybkiej i efektywnej obsługi. Z perspektywy firmy kluczowe są oczekiwania związane z minimalizacją kosztów, zwiększaniem wydajności, przy jednoczesnym podnoszeniu jakości obsługi i zadowolenia klienta.
Pytanie: Czy cyfryzować Contact Center? nie powinno w ogóle się pojawić. Właściwe pytanie to: Jak to zrobić, by cieszyć się sukcesem?
Zatem jak to zrobić?
Skorzystaj z wiedzy ekspertów podczas konferencji “Analiza, robotyzacja, automatyzacja w Contact Center”. Zaproszeni eksperci podzielą się wiedzą i doświadczeniami z własnych wdrożeń. Zwrócą uwagę na kluczowe kwestie na poszczególnych etapach pracy nad cyfryzacją swoich firm czy działów. Nie należy jednak zapominać, że kluczowym odbiorcą wszystkich usprawnień jest człowiek – klient i pracownik Contact Center, i to człowiek powinien być w centrum uwagi.
W programie wydarzenia m.in.:
- Aktualne trendy w analizie, robotyzacji automatyzacji Contact Center
- Najlepsze praktyki ekspertów z rynku. Przedstawiciele: Żabki, Teleperfomance, DHL Parcel, Empik Group, Answear.com podzielą się swoimi doświadczeniami
- Analiza danych jako podstawa wiedzy o kliencie w Contact Center
- Narzędzia w obsłudze klienta w CC
- Wykorzystywanie danych osobowych do kontaktu