Jak zautomatyzować dział contact center z sukcesem?

Konferencje.pb.pl
opublikowano: 2023-09-26 13:58

Wszyscy doświadczamy tego, jak nowe technologie dzień po dniu zmieniają nasz świat. Doświadczeniom tym towarzyszy cała paleta emocji - jedni z nas śledzą nowinki z uwagą, zaciekawieniem, fascynacją, inni z obawą czy niechęcią, jeszcze inni implementują przydatne rozwiązania do swoich działań.

Posłuchaj
Speaker icon
Zostań subskrybentem
i słuchaj tego oraz wielu innych artykułów w pb.pl
Subskrypcja

Branże, w których obsługa klienta jest jednym z filarów działalności, zmagają się z wieloma dylematami w obszarze szeroko rozumianej cyfryzacji pracy z klientem, gdyż niewłaściwy ruch (lub brak właściwego ruchu) może zburzyć pieczołowicie budowane zaufanie do firmy.

Przyglądając się funkcjonowaniu Contact Center z perspektywy klienta, mierzymy się z oczekiwaniem szybkiej i efektywnej obsługi. Z perspektywy firmy kluczowe są oczekiwania związane z minimalizacją kosztów, zwiększaniem wydajności, przy jednoczesnym podnoszeniu jakości obsługi i zadowolenia klienta.

Poznaj program konferencji “Analiza, robotyzacja, automatyzacja w Contact Center”, 14 listopada 2023, Warszawa >>

Pytanie: Czy cyfryzować Contact Center? nie powinno w ogóle się pojawić. Właściwe pytanie to: Jak to zrobić, by cieszyć się sukcesem?

Zatem jak to zrobić?

Skorzystaj z wiedzy ekspertów podczas konferencji “Analiza, robotyzacja, automatyzacja w Contact Center”. Zaproszeni eksperci podzielą się wiedzą i doświadczeniami z własnych wdrożeń. Zwrócą uwagę na kluczowe kwestie na poszczególnych etapach pracy nad cyfryzacją swoich firm czy działów. Nie należy jednak zapominać, że kluczowym odbiorcą wszystkich usprawnień jest człowiek – klient i pracownik Contact Center, i to człowiek powinien być w centrum uwagi.

W programie wydarzenia m.in.:

  • Aktualne trendy w analizie, robotyzacji automatyzacji Contact Center
  • Najlepsze praktyki ekspertów z rynku. Przedstawiciele: Żabki, Teleperfomance, DHL Parcel, Empik Group, Answear.com podzielą się swoimi doświadczeniami
  • Analiza danych jako podstawa wiedzy o kliencie w Contact Center
  • Narzędzia w obsłudze klienta w CC
  • Wykorzystywanie danych osobowych do kontaktu