W samym czwartym kwartale zysk netto wyniósł 65,7 mln zł, EBITDA 86,1 mln zł, a przychody 172 mln zł. To osiągnięcia zgodne z konsensem prognoz analityków, zebranym przez PAP.

W całym roku przychody wzrosły z 96,2 do 798 mln zł, a zysk operacyjny z 9 do 424 mln zł.
Spółka podała, że do końca 2015 r. sprzedała w sumie ponad 20 mln gier z trylogii wiedźmińskiej.
Zarząd spółki zarekomendował przeznaczenie ubiegłorocznego zysku na pokrycie strat z lat ubiegłych, a także na kapitał zapasowy, który miałby posłużyć na skup akcji własnych.
W ramach nowej strategii na lata 2016-2021, studio CD Projektu planuje „tworzenie rewolucyjnych gier fabularnych” oraz „wejście do trójki najbardziej uznanych producentów gier wideo na świecie”.
W strategii zapisano premierę zapowiedzianej już gry Cyberpunk 2077 oraz premierę kolejnej gry fabularnej (RPG) kategorii AAA (czyli najwyższej). Jej tytuł i tematyka pozostają wciąż nieznany. Skalę planów może oddawać zapowiedź „ponad dwukrotnego powiększenia zespołu CD Projekt RED”. W tym roku z kolei CD Projekt planuje premierę drugiego dodatku do trzeciej części przygód Wiedźmina („Krew i Wino”) oraz premierę gry nowego formatu.
Program motywacyjny dołączony do strategii zakłada wypracowanie w latach 2016-2021 łącznie ponad miliarda złotych zysku, z czego 618 mln zł ma zostać osiągnięte do końca 2019 r.