CenterNet ma umowę z Comarchem na system obsługi klienta

ISB
17-12-2008, 08:44

CenterNet, który ma zostać piątym infrastrukturalnym operatorem telefonii komórkowej, podpisał ze spółką Comarch umowę na wdrożenie i obsługę systemu obsługi klienta i rozliczania abonentów, poinformował w komunikacie właściciel CenterNetu - NFI Midas. Umowa została podpisana na 5 lat, a jej wartość szacowana jest na ok. 30 mln zł.

"Umowa dotyczy współpracy, w zakresie przeprowadzenia wdrożenia systemów informatycznych, a następnie świadczenia przez Comarch usług dostępu i obsługi do ww. systemów dla CenterNet. Umowa została podpisana na okres 5 lat. Prognozowana wartość kontraktu uwzględniająca przyrost bazy klientów to ok. 30 mln zł" - głosi komunikat.

CenterNet wygrał przetarg na nowego operatora strukturalnego w październiku ubiegłego roku. Początkowo firma zapowiadała, że rozpocznie działalność w połowie 2008 roku. Później informowała, że budowa infrastruktury opóźni się

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ISB

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / CenterNet ma umowę z Comarchem na system obsługi klienta