Tytuł Idealnego Pracodawcy przyznano w sześciu kategoriach odzwierciedlających kierunki studiów. W kategorii Biznes po to miano sięgnął medialny koncern TVN, który pokonał ubiegłorocznego lidera — PricewaterhouseCoopers (PwC — teraz zajął trzecie miejsce). Druga pozycja przypadła ErnstYoung.
W kategorii Inżynieria najlepsza okazała się Skanska, która pokonała Toyotę. W 2009 r. kolejność była odwrotna. Studenci kierunków informatycznych za najlepszego pracodawcę uznali firmę Google (wygrała także w 2009 r.). Kolejne miejsca znajęły Microsoft i IBM. Według studentów medycyny i farmacji na miano Idealnego Pracodawcy zasłużyło GlaxoSmithKline. Humaniści po raz kolejny postawili na media: pierwszy jest TVN, a trzecia Agora. Największy wygrany w tej kategorii to Empik, który zajął drugie miejsce, a w 2009 r. był poza pierwszą dziesiątką. W kategorii Nauki Ścisłe czołową pozycję utrzymał L’Oréal przed Bayerem i Polpharmą.
— Czarnym koniem był TVN, w którym chcą pracować zarówno humaniści, jak i studenci kierunków biznesowych. Miło zaskoczył Empik, który szturmem wdarł się do pierwszej dziesiątki — komentuje Jakub Jański z Universum Polska.
