Do niedawna tylko Jezus to umiał

opublikowano: 11-03-2014, 13:53

Startup Customvine z Kalifornii stworzył „Miracle Machine” (Maszynę Cudów), która zamienia wodę w wino. Zbiera pieniądze na rozwinięcie swojego pomysłu poprzez serwis crowdfundingowy Kickstarter.

„Miracle Machine” ma kosztować 499 USD. Urządzenie pozwoli w ciągu trzech dni zamienić wodę w wino z wykorzystaniem specjalnych dodatków, które przesądzą o rodzaju produkowanego trunku. Przez te trzy „Miracle Machine” będzie informowała użytkownika dzięki specjalnej aplikacji w smartfonie o aktualnym stanie procesu fermentacji. 

Prezesem Customvine i pomysłodawcą „Miracle Machine” jest Kevin Boyer, sommelier, który stworzył także winnicę w Napa Valley. Współpracuje z nim Philip James, brytyjski przedsiębiorca, założyciel serwisu Lot18, poświęconemu winu. 

Boyer i James obiecują, że oprócz obecnych sześciu rodzajów wina (m.in. czerwonego z Burgundii), które może stworzyć „Miracle Machine”, w ciągu następnych trzech miesięcy dodane zostanie kolejne pięć do dziesięciu.

Jak dotąd powstał jedynie prototyp „Miracle Machine”. Jeśli gromadzenie pieniędzy na Kickstarterze zakończy się sukcesem, urządzenie wejdzie do sprzedaży jeszcze w tym roku. Produkcja butelki wina ma kosztować 2 USD. Trunek ma być zdatny do spożycia przez dwa tygodnie.

Zdrowy Biznes
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
×
Zdrowy Biznes
autor: Katarzyna Latek
Wysyłany nieregularnie
Katarzyna Latek
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Marek Druś, news.com.au

Polecane