Euro RSCG stawia na leki

MAZ
opublikowano: 09-07-2007, 00:00

Przychody w ostatnich 12 miesiącach agencji reklamowej Euro RSCG Poland za kampanie farmaceutyczne wyniosły 7,2 mln zł.

Przychody w ostatnich 12 miesiącach agencji reklamowej Euro RSCG Poland za kampanie farmaceutyczne wyniosły 7,2 mln zł.

Na początku lipca agencja otworzyła nowy oddział — Euro RSCG Life, który zajmie się prowadzeniem i koordynacją reklamowych kampanii medycznych dla jej dotychczasowych i nowych klientów.

— Kierujemy naszą ofertę do firm farmaceutycznych z segmentów leków na receptę i bez recepty oraz marek Healthcare & Wellness i Beauty — informuje Agata Stańczyk-Dąbrowska, która objęła stanowisko dyrektora Euro RSCG Life.

Polski oddział Euro RSCG Life jest 50. w tej sieci, obecnej w 29 krajach świata. Obsługuje ona m.in. takich potentatów rynku farmacetycznego, jak: Sanofi-Aventis, Reckitt Benckiser Healthcare, Vichy, GlaxoSmithKline, Schering, Cephalon, Ciba Vision i Wyeth.

Agata Stańczyk-Dąbrowska jest absolwentką ekonomii na Uniwersytecie Łódzkim. W Euro RSCG Poland pracuje od 2002 r. Do niedawna była group account director w Euro RSCG Warsaw. Wcześniej pracowała m.in. dla CitrĎn Polska, ING Group, BPH i PBK.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MAZ

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy