BRAND24 S.A.: Wybrane dane operacyjne Grupy Kapitałowej Brand 24 za III kwartał 2025 r.

opublikowano: 2025-10-15 17:17

Spis treści:
1. RAPORT BIEŻĄCY
2. MESSAGE (ENGLISH VERSION)
3. INFORMACJE O PODMIOCIE
4. PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ

KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO

Raport bieżący nr

23

/

2025

Data sporządzenia:

2025-10-15

Skrócona nazwa emitenta

BRAND24 S.A.

Temat

Wybrane dane operacyjne Grupy Kapitałowej Brand 24 za III kwartał 2025 r.

Podstawa prawna

Art. 17 ust. 1 Rozporządzenia MAR – informacje poufne

Treść raportu:

w związku z zakończeniem w dniu 15 października 2025 r. procesu agregacji danych operacyjnych za III kwartał 2025 r. Zarząd Emitenta przekazuje do publicznej wiadomości informacje o działalności handlowej Spółki i spółki zależnej w ww. okresie.

Wartość miesięcznych powtarzalnych przychodów [MRR] na koniec III kwartału 2025 r. wyniosła 949 tys. USD [tj. 3.6 mln PLN], co oznacza wzrost o 223 tys. USD, czyli o 31% w ujęciu rok do roku.

Średni przychód operacyjny przypadający na użytkownika subskrypcyjnego [ARPU] na koniec III kwartału 2025 r. wyniósł 252 USD [957 PLN] co oznacza wzrost o 67 USD [36%] w ujęciu rok do roku. Natomiast średni przychód operacyjny przypadający na nowego użytkownika subskrypcyjnego tj. użytkownika pozyskanego w III kwartale 2025 roku wyniósł 327 USD [1241 PLN] co oznacza wzrost o 99 USD [44%] w ujęciu rok do roku.

W ocenie Emitenta głównymi czynnikami wpływającymi na wskaźniki III kwartału 2025 r. były:

1] przebudowa cennika dla klientów;

2] kurs USD względem PLN;

3] pojawienie się nowych funkcji aplikacji BRAND24,

4] przesunięcie portfolio klientów w stronę większych marek;

W ocenie Emitenta głównymi czynnikami, które mogą mieć wpływ na wskaźniki IV kwartału 2025 roku będą:

1] dalsza praca nad dopasowaniem cennika do potrzeb klienta;

2] pogłębiające się przesunięcie portfolio klientów Brand24 w stronę większych marek;

3] pojawienie się nowych funkcji aplikacji Brand24;

4] wpływ kursu USD względem PLN;

5] bieżąca sytuacja makroekonomiczna oraz możliwe spowolnienie gospodarcze.

Wszystkie wyliczenia finansowe zostały wykonane w oparciu o średni kurs dolara w pierwszych trzech kwartałach 2025 roku.

Emitent zaznacza, że jego oferta jest skierowana do klientów biznesowych za pośrednictwem serwisów internetowych. Przychód generowany przez poszczególnych klientów różni się w zależności od wybranego planu abonamentowego oraz liczby monitorowanych kluczowych zwrotów.

Termin MRR [ang. Monthly Recurring Revenue] obliczany jest wartość przychodów uzyskanych z miesięcznych płatności abonamentów subskrypcyjnych. Natomiast ARPU [ang Average Revenue Per User] obliczany jest jako wartość przychodów uzyskanych z miesięcznych płatności abonamentów subskrypcyjnych podzielona przez łączną liczbę klientów dokonujących płatności w okresie danego miesiąca. Wskazane powyżej wskaźniki odnoszą się do danych GK Brand 24. Powyższe definicje oraz metodologię jej obliczania są takie same, jak definicje oraz metodologia obliczania tych wskaźników w raportach okresowych Emitenta.

MESSAGE (ENGLISH VERSION)

INFORMACJE O PODMIOCIE>>>

PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ

Data

Imię i Nazwisko

Stanowisko/Funkcja

Podpis

2025-10-15

Michał Sadowski

Prezes Zarządu

2025-10-15

Piotr Wierzejewski

Członek Zarządu

2025-10-15

Bartosz Kozłowski

Członek Zarządu