VISTULA: Podpisanie umowy w sprawie dystrybucji odzieży marki GAS na terenie Polski

opublikowano: 2005-09-26 09:41

Spis treści:

1. RAPORT BIEŻĄCY

2. MESSAGE (ENGLISH VERSION)

3. INFORMACJE O PODMIOCIE

4. PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ

KOMISJA PAPIERÓW WARTOŚCIOWYCH I GIEŁD
Raport bieżący nr 21 / 2005
Data sporządzenia: 2005-09-26
Skrócona nazwa emitenta
VISTULA
Temat
Podpisanie umowy w sprawie dystrybucji odzieży marki GAS na terenie Polski
Podstawa prawna
Art. 81 ust. 1 pkt 2 Ustawy PPO - informacja poufna
Treść raportu:
Zarząd Vistula S.A. podaje do publicznej wiadomości, że w dniu 26 września 2005 roku Vistula S.A. zawarła z włoską firmą Grotto S.p.A. umowę dystrybucji odzieży marki GAS. Umowa zawarta została na okres 5 lat. Na mocy umowy Vistula S.A. będzie wyłącznym dystrybutorem odzieży marki GAS w Polsce.

Grotto S.p.A. jest spółką, której przychody za rok 2004 wyniosły 146 mln Euro.

Korzenie marki GAS sięgają początków lat dziewięćdziesiątych XX wieku. Firma Grotto S.p.A. została założona w 1986 roku przez Claudio Grotto. GAS jest marką dżinsową odzieży męskiej i damskiej. Wyroby sygnowane tą marką są sprzedawane w sieci ponad 3 500 sklepów detalicznych na terenie 56 krajów świata.

Kontrakt na dystrybucję odzieży pod marką GAS jest jednym z elementów realizacji strategii zakładającej stopniowe przekształcenie Vistuli S.A. z producenta odzieży na podmiot zajmujący się zarządzaniem markami i siecią ich dystrybucji. W jego efekcie w portfelu marek obcych zarządzanych przez Vistula S.A. znajdują się obecnie: Murphy&Nye i GAS. Warunkiem strategicznym poszerzania portfolio obcych marek zarządzanych przez Vistula S.A. jest ich komplementarność w stosunku do marek własnych Vistula S.A. (Vistula, Lantier, Luigi Vesari).

MESSAGE (ENGLISH VERSION)

INFORMACJE O PODMIOCIE    >>>

PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
Data Imię i Nazwisko Stanowisko/Funkcja Podpis
2005-09-26 Michał Wójcik Prezes Zarządu