Gino Rossi zapowiada 5,69 mln zł skonsolidowanego zysku netto po br.

DI
opublikowano: 16-11-2010, 15:51

Gino Rossi miało w III kw. '10 4,13 mln zł  zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej wobec 3,77 mln zł  straty przed rokiem - podała spółka w raporcie kwartalnym.

Zysk operacyjny grupy wyniósł w III kwartale 4,1 mln zł, a zysk ze sprzedaży 3,14 mln zł. Grupa osiągnęła prawie 50 mln zł skonsolidowanych przychodów.

Po trzech kwartałach 2010 roku grupa ma 4,83 mln zł zysku netto wobec 9,75 mln zł straty w analogicznym okresie 2009 roku. Przychody ze sprzedaży zamknęły się kwotą 136,5 mln zł w porównaniu ze 131 mln zł przed rokiem.

"Zamykamy pierwszy rok realizacji nowej strategii rozwoju grupy i planów restrukturyzacyjnych zaplanowanych na dwa lata. Już teraz, po krótkim czasie, przynoszą one wymierne efekty, które możemy zaprezentować rynkowi. Jestem spokojny o wynik roczny" - powiedział cytowany w komunikacie prasowym prezes Gino Rossi, Witold Jesionowski.

W ostatnich miesiącach Grupa pracowała nad obniżaniem kosztów sprzedaży i zarządu. Proces optymalizacji sieci salonów będzie kontynuowany w następnych miesiącach. Prezes Gino Rossi zapewnia, że grupa powalczy o miejsce w czołówce rynku odzieżowo-obuwniczego.

"Konsekwentnie budujemy silną pozycję w wybranych segmentach rynku, co przekłada się na wyniki" - powiedział Jesionowski.

Prognoza na 2010 rok zakłada, że grupa Gino Rossi wypracuje 5,69 mln zł skonsolidowanego zysku netto, 11,65 mln zł EBIT, 16,65 mln zł EBITDA przy przychodach na poziomie 176,88 mln zł. Spółka nie podawała prognoz wyników jednostkowych dla Gino Rossi.

Grupę Gino Rossi tworzą obuwnicza Gino Rossi oraz odzieżowa Simple. Gino Rossi ma prawie 80 salonów własnych i franczyzowych. Simple to sieć 45 sklepów w Polsce i za granicą.

Opowieści z arkusza zleceń
Newsletter autorski Kamila Kosińskiego
ZAPISZ MNIE
×
Opowieści z arkusza zleceń
autor: Kamil Kosiński
Wysyłany raz w miesiącu
Kamil Kosiński
Newsletter z autorskim podsumowaniem najciekawszych informacji z warszawskiej giełdy.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: DI

Polecane