GLS ma miliony na wyścig kurierów

GLS, rywalizujący w Europie z DPD i DHL, przekroczył w Polsce miliard złotych przychodów. Dzięki inwestycjom chce rosnąć szybciej, ale kluczowe są dla niego technologia i… ekologia.

Przeczytaj artykuł i dowiedz się:

  • w jakim tempie rośnie GLS Poland na tle pozostałych największych kurierów w kraju
  • co jest jego priorytetem w rozwoju
  • ile i na jakie inwestycje chce wydać w najbliższych latach
  • jak nową strategię GLS ocenia branżowy ekspert

book icon
Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie Subskrypcja PB
Premium Offer
Poznaj „PB”
79 zł 7,90 zł / miesiąc
przez pierwsze 3 miesiące
Chcesz nas lepiej poznać? Wypróbuj dostęp do pb.pl przez trzy miesiące w promocyjnej cenie!
WYBIERZ
Rabat 30%
Premium Offer
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł / rok
Skorzystaj z 30% rabatu
Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok. Zaoszczędzisz 285 zł.
WYBIERZ