Czytasz dzięki

Jak lepiej zarządzać firmą

opublikowano: 06-11-2020, 15:25

Przedsiębiorcy mogą ubiegać się o zwrot części kosztów szkoleń, które pomogą im w prowadzeniu biznesu podczas pandemii.

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) wesprze pracowników z sektorów przemysłowych, w tym m.in. z branż IT, motoryzacyjnej, chemicznej, lotniczej, kosmicznej, żywności wysokiej jakości i związanej z odzyskiem surowców. Przygotowała dla nich specjalną ofertę szkoleń i doradztwa. Wspólnym jej mianownikiem są zagadnienia związane z efektywną pracą zdalną i zarządzaniem kryzysowym.

SYSTEM ZALICZKOWY:
SYSTEM ZALICZKOWY:
Piotr Krasiński, wicedyrektor w PARP, podkreśla, że przedsiębiorca otrzyma część dofinansowania jeszcze przed opłaceniem usługi szkoleniowej.

Pieniądze na wspomniane usługi pochodzą z programu Wiedza Edukacja Rozwój. Każdy przedsiębiorca może liczyć na wsparcie w wysokości 80 proc. kosztów szkoleń. Termin składanie wniosków minie 30 listopada.

- Wsparcie będzie realizowane w systemie refundacyjno-zaliczkowym. Część dofinansowania firma otrzyma przed opłaceniem usługi szkoleniowej – mówi Piotr Krasiński, wicedyrektor departamentu rozwoju kadr w przedsiębiorstwach w PARP.

Zwraca uwagę, że jedną z branż, które najbardziej ucierpiały z powodu pandemii, jest motoryzacja. Pracownicy firm z tego sektora będą mogli skorzystać ze szkoleń dotyczących efektywnej pracy zdalnej, marketingu online i wdrażania w przedsiębiorstwie działań e-commerce.

- Również przedstawiciele firm chemicznych znaleźli się w trudnej sytuacji. Stoją przed wielkim wyzwaniem, bo są odpowiedzialni za dostarczanie niezbędnego zaplecza sanitarnego do walki z koronawirusem. Szkolenia dostępne dla tej branży będą związane m.in. z optymalizowaniem procesów laboratoryjnych, doradztwem technologicznym i zarządzaniem projektami B+R – wylicza Piotr Krasiński.

Na specjalną ofertę szkoleniową mogą też liczyć przedstawiciele sektora żywności wysokiej jakości. Obejmie ona kwestie związane z jej magazynowaniem, transportem w warunkach pandemii oraz z zarządzaniem kryzysowym.

Puls Firmy
Użyteczne informacje dla mikro-, małych i średnich firm. Porady i przekrojowe artykuły, dzięki którym dowiesz się, jak rozwinąć biznes
ZAPISZ MNIE
×
Puls Firmy
autor: Sylwester Sacharczuk
Wysyłany raz w tygodniu
Sylwester Sacharczuk
Użyteczne informacje dla mikro-, małych i średnich firm. Porady i przekrojowe artykuły, dzięki którym dowiesz się, jak rozwinąć biznes
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Polecane