Jak to robią w USA

WIS
opublikowano: 07-07-2009, 00:00

Usługi motywacyjne typu incentive travel wywodzą się ze Stanów Zjednoczonych i tam rozwinięte są najlepiej. Największą firmą z tej branży jest Maritz, która zajmuje się budowaniem lojalności oraz programami wsparcia sprzedaży opartymi na wyjazdach incentive. Niedawno Maritz zawarł strategiczny alians z American Express Business Travel w sprawie dostarczania wspólnych usług i programów motywacyjnych. Ich klientami są takie korporacje, jak Coca-Cola, Bank of America, Procter Gamble czy Microsoft. Wartość amerykańskiego rynku incentive travel sięga 4 mld USD.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: WIS

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu