Harmon Brothers, najlepsi sprzedawcy z YouTube, inwestują w Polsce. Z lokalnymi markami stworzą wideo, o jakich będzie huczała cała sieć
Wstyd, żenada, kompromitacja — tak część właścicieli firmy Squatty Potty miała zareagować na wieść o tym, że ich plastikowe podstawki do toalety będą reklamowane w nowy sposób na YouTube. W sposób wymyślony przez Jeffreya Harmona z Utah. Skończyło się tym, że na trzyminutowym filmie facet w stroju średniowiecznego księcia w towarzystwie słodkiego jednorożca żongluje metaforami na pograniczu humoru toaletowego. Efekt? Od jesieni 2015 r., w cztery miesiące po starcie kampanii, Squatty Potty było gwiazdą w głównych amerykańskich mediach, jego reklamy na YouTube obejrzano 60 mln razy. Przychody producenta podstawek za 30 USD wzrosły o 600 proc. — do ponad 15 mln USD. Przez amerykańskich marketingowców Harmon został okrzyknięty autorem najlepszej reklamy viralowej w historii.