Lech Poznań uruchamia własną telewizję

17-05-2007, 17:43

Wzorem najlepszych klubów z Europy poznański Lech w  czwartek uruchomił własną telewizję "Lech TV online". Na razie będzie ona dostępna tylko w internecie.

"To bardzo trudny projekt szczególnie pod kątem technologicznym. Przystępujemy do niego jako pierwsi w kraju. Nie będzie ona posiadała ramówki, kibice-internauci będą mogli wybierać programy, które sami chcą obejrzeć" - wyjaśnił Piotr Matecki, zastępca dyrektora marketingu Lecha.

Na stronie lech.poznan.tv zamieszczone zostaną programy o legendach Lecha, analizy przedmeczowe i serwisy informacyjne. Miss Polonia 2004 - Katarzyna Borowicz poprowadzi program "babskim okiem" adresowany do pań. Docelowo władze klubu chcą, by w telewizji klubowej można było obejrzeć archiwalne mecze Lecha oraz skróty i bramki z bieżących spotkań. (PAP)

 

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Inne / Lech Poznań uruchamia własną telewizję