Lloyds ma problemy przez głowę Terminatora

aktualizacja: 25-10-2017, 13:18

Finansowana przez brytyjski nadzór finansowy kampania wideo wzywająca konsumentów do występowania o rekompensatę z tytułu niechcianego ubezpieczenia okazała się zaskakująco skuteczna. Dla Lloyds Banking Group to problem.

Kampania przypomina klientom, którym „wciśnięto” ubezpieczenie spłaty kredytu, aby nie zwlekali z ubieganiem się o rekompensatę za to. W nagraniu wideo wykorzystano model głowy Terminatora na gąsienicach, który wzywa konsumentów głosem Arnolda Schwarzeneggera, aby „zrobili to teraz”.

Kampania odniosła sukces, co okazało się złą wiadomością dla Lloyds Banking Group. Liczba roszczeń dotyczących niechcianych ubezpieczeń wzrosła do średnio 11 tys. tygodniowo. To 2 tys. więcej niż spodziewał się bank. W wyniku tego pojawiło się ryzyko, że Lloyds Banking Group będzie musiał zwiększyć rezerwy w trzecim kwartale, przyznał dyrektor finansowy George Culmer. Analitycy Morgan Stanley oszacowali, że dodatkowy koszt banku z tytułu odszkodowań może wynieść nawet 1,7 mld GBP.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Marek Druś, Bloomberg

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Po godzinach / Lloyds ma problemy przez głowę Terminatora