Małe firmy pod rękę z e-commerce

Nie Allegro czy Amazon, tylko małe sklepy stanowią o sile polskiego e-handlu.

Rywalizacja światowych gigantów? Na pewno nie w Polsce! Sprzedaż online w Polsce jest domeną firm małych, a właściwie mikro – wynika z badania przeprowadzonego przez platformę sklepów internetowych Shoper.

book icon
Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie Subskrypcja PB
Premium Offer
Poznaj „PB”
79 zł 7,90 zł / miesiąc
przez pierwsze 3 miesiące
Chcesz nas lepiej poznać? Wypróbuj dostęp do pb.pl przez trzy miesiące w promocyjnej cenie!
WYBIERZ
Rabat 30%
Premium Offer
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł / rok
Skorzystaj z 30% rabatu
Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok. Zaoszczędzisz 285 zł.
WYBIERZ