Nagrody EFFIE dla najbardziej efektywnych kampanii reklamowych

Polska Agencja Prasowa SA
opublikowano: 24-10-2005, 21:59

Nagrodami branży reklamowej EFFIE 2005 wyróżniono podczas poniedziałkowej gali 41 polskich kampanii reklamowych. 16 statuetek EFFIE trafiło do przedstawicieli domów mediowych, a 25 do agencji reklamowych.

Nagrodami branży reklamowej EFFIE 2005 wyróżniono podczas poniedziałkowej gali 41 polskich kampanii reklamowych. 16 statuetek EFFIE trafiło do przedstawicieli domów mediowych, a 25 do agencji reklamowych.

EFFIE to jeden z najważniejszych na świecie konkursów marketingowych. Po raz pierwszy został zorganizowany 1968 roku przez Amerykańskie Stowarzyszenie Marketingu. Jest to jedyny konkurs, który nagradza efekty rynkowe kampanii reklamowych, a nie wybitne pomysły kreacyjne. Polską edycję konkursu EFFIE (jedną z 23 na świecie) organizuje Stowarzyszenie Agencji Reklamowych w Polsce (SAR).

Podczas uroczystości wręczono dwie nagrody złote. Otrzymały je dwie kampanie wprowadzające na rynek markę sieci komórkowej Heyah zorganizowane przez dom mediowy OMD Polska (za efektywne wykorzystanie różnych mediów w trakcie kampanii reklamowej) oraz agencję reklamową G7 (za kampanię wprowadzającą markę). Pozostałe kampanie zostały nagrodzone srebrnymi i brązowymi statuetkami.

W tym roku jury EFFIE oceniało 102 nadesłane na konkurs kampanie reklamowe - 69 zgłoszonych przez agencje reklamowe oraz 33 zgłoszone przez domy mediowe. Członkami jury byli - jak co roku - przedstawiciele reklamodawców, agencji reklamowych, domów mediowych, niezależni specjaliści, przedstawiciele firm badawczych i nauki. Jury liczyło 75 osób.

Według SAR, kampanie, które zdobywają nagrody EFFIE łączą kilka kluczowych dla marketingu dyscyplin: planowanie strategiczne, badania rynku, planowanie i zakup mediów, kreację i obsługę klienta. Nagradza się przede wszystkim efektywną współpracę pomiędzy agencją a klientem oraz ich obopólne dążenie do osiągnięcia jak najlepszych rezultatów rynkowych reklamowanej marki.

Nieruchomości
Najważniejsze informacje z branży nieruchomości mieszkaniowych i komercyjnych. Wiadomości, komentarze i analizy rynkowe.
ZAPISZ MNIE
×
Nieruchomości
autor: Dominika Masajło, Paweł Berłowski
Wysyłany raz w tygodniu
Najważniejsze informacje z branży nieruchomości mieszkaniowych i komercyjnych. Wiadomości, komentarze i analizy rynkowe.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Polska Agencja Prasowa SA

Polecane