Najmocniejsza kawa na świecie (Z CZEGO ŻYJĄ LUDZIE)

Grzegorz Marynowicz, mambiznes.pl
opublikowano: 17-06-2015, 12:17

Miłośnicy kawy potrzebują często silnego zastrzyku kofeiny, którego dotychczasowe produkty nie są w stanie zapewnić. Ponadprzeciętną dawką tej substancji mogą się cieszyć konsumenci kawy Death Wish Coffee.

Mike Brown, pomysłodawca nowej marki kawy, stworzył produkt, który sam określa mianem „najmocniejszej kawy na świecie”.

Najmocniejsza kawa świata
Najmocniejsza kawa świata
Death Wish Coffe

― Szukałem naprawdę mocnej kawy, ale żadna nie spełniała moich oczekiwań. Zacząłem eksperymentować z różnymi mieszankami i sposobami palenia. W efekcie powstała kawa, po której nie mogę zasnąć w nocy ― opowiada Mike.   

Zaparzony kubek porównać można z „siłą rażenia” kilku espresso. Wszystko za sprawą odpowiednio dobranych ziaren kawy oraz wypracowanego procesu ich palenia. ― Nasi specjaliści długo pracowali nad formułą, która zapewniłaby maksymalną moc bez smaku spalenizny ― mówi Mike. Ekologicznie certyfikowane, zielone ziarna palone są w małych partiach, w specjalnym minipiecu, dzięki czemu smak jest bardziej wyrazisty.  

Właściciel firmy chlubi się tym, że Death Wish Coffee jest w 100 proc. z kawy w przeciwieństwie do innych produktów zwiększających zawartość kofeiny z guarany lub innych substancji. Ziarna do krzepiącej mieszanki sprowadzane są z Ameryki Południowej i Indii.   

Zapewniamy pełną satysfakcję albo zwrot pieniędzy ― czytamy na stronie produktu, którego największe opakowanie kosztuje 79,99 USD. Klienci, którzy nie są jeszcze zdecydowani, mogą zamówić próbkę kawy w cenie 2,99 USD. Sprzedaż odbywa się za pośrednictwem małego sklepu w Nowym Jorku oraz online.  

Tekst pochodzi z książki "101 niezwykłych pomysłów na biznes".

PRZECZYTAJ INNE TEKSTY Z SERII "Z CZEGO ŻYJĄ LUDZIE">>

Zdobądź książkę „101 niezwykłych pomysłów na biznes”  

Śledzisz cykl „Z czego żyją ludzie”? Jeśli tak, to zadanie w naszej zabawie nie sprawi Ci najmniejszych kłopotów.  
Przejrzyj wszystkie odcinki naszego cyklu, wybierz jeden pomysł na zarabianie, który podoba Ci się szczególnie i prześlij link z krótkim uzasadnieniem na adres konkurs@pb.pl. Najciekawsze uzasadnienia nagrodzimy książką. Zastrzegamy, że odpowiemy tylko na e-maile najlepszych. 
  
Książka „101 niezwykłych pomysłów na biznes” autorstwa Grzegorza Marynowicza przedstawia najciekawsze pomysły na biznes. Często wystarczą inspiracja i drobny impuls, by w głowie zakiełkowała biznesowa idea. Książka jest katalogiem takich idei.
Zdrowy Biznes
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
×
Zdrowy Biznes
autor: Katarzyna Latek
Wysyłany nieregularnie
Katarzyna Latek
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Grzegorz Marynowicz, mambiznes.pl

Polecane