Cena emisyjna akcji to 9 zł, a minimalna wartość zapisu wynosi 330 sztuk, czyli około 3 tys. zł. Inwestorzy mogą kupić nie więcej niż 220 tys. akcji serii D, stanowiących 17,3 proc. kapitału zakładowego. Zapisy w kampanii crowdfundingowej ruszyły 9 listopada i potrwają do 16 listopada. Minimalny cel emisji to 1 mln zł, maksymalny to 2 mln zł.
Głównym celem kampanii jest pozyskanie częściowego finansowania przejęcia konkurenta - chodzi o podmiot, który działa na polskim rynku i produkuje dobra komplementarne, wykorzystywane przez Proglas do produkcji szkła hartowanego.
W trzech kwartałach 2021 r. spółka osiągnęła przychody w wysokości 3,17 mln zł, co jest wynikiem o 44 proc. lepszym r/r. Zysk netto do końca września 2021 r. wyniósł 586 tys., czyli o ponad 300 tys. zł więcej niż w tym samym okresie 2020 r. Według prognoz Proglasu, w przyszłym roku przychody wyniosą 4,1 mln zł, a zysk netto 739 tys. zł.
Spółka planuje do końca I półrocza 2022 r. złożyć wniosek o wprowadzenie akcji do obrotu na NewConnect.