Przyszła pora na pracę jurorów

AB
opublikowano: 2006-06-29 00:00

Biuletyny firmowe nadesłane na VI edycję Konkursu Biuletynów Firmowych od 3 lipca będą oceniane przez jury.

Analiza biuletynów potrwa przez lipiec i sierpień. Oceniać będą: Anita Zdrojewska (Agencja Publink), Barbara Czerniawska (Agencja ITBC Communication), Tomasz Kościelny (Agencja Agape), Agnieszka Madej (Agencja Agape), Artur Krajewski (Akademia Sztuk Pięknych), Przemysław Scholl (Drukarnia Prodruk), Krzysztof Dębowski (SARE).

Wyniki VI edycji konkursu zostaną ogłoszone na specjalnej gali w październiku. Laureaci trzech pierwszych miejsc we wszystkich trzech kategoriach otrzymają statuetki i dyplomy. Dodatkowo laureaci I miejsca otrzymają bezpłatnie roczny dostęp do SARE (programu umożliwiającego tworzenie i dystrybucję profesjonalnych biuletynów elektronicznych) oraz reklamę w dzienniku i na stronach portalu biznesowego „Nowoczesnej Firmy” — www.nf.pl.

Sponsorem Konkursu Biuletynów Firmowych 2005 jest SARE — pierwsze polskie narzędzie do e-mail marketingu dostępne w modelu ASP. Umożliwia samodzielne przygotowanie e-mailingu, zarządzanie bazą adresową i obserwację wyników kampanii. Wykorzystuje się je m.in. do obsługi newsletterów, kampanii reklamowych, konkursów, programów lojalnościowych, komunikacji wewnętrznej i relacji inwestorskich. Drugim sponsorem jest offsetowa Drukarnia Prodruk z Katowic, która weszła także na rynek warszawski. Zajmuje się przede wszystkim produkcją katalogów, ulotek, folderów i periodyków.

„Puls Biznesu” jest patronem medialnym konkursu.