PZU sprytnie buduje biznes sportowy

Ubezpieczyciel trafnie zdiagnozował problemy branży fitness i przedstawił jej ofertę nie do pogardzenia. Kontraktuje kluby, szykuje się do przetargów korporacyjnych.

Przeczytaj artykuł i dowiedz się:

  • ile obiektów sportowych udało się zakontraktować PZU
  • czym ubezpieczyciel przyciąga kluby fitness oraz co oferuje pracodawcom w ramach abonamentów sportowych
  • dlaczego może zmienić zasady gry na rynku pośredników sportowych
  • co o debiucie PZU Sport sądzi branża fitness

book icon
Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie Subskrypcja PB
Premium Offer
Poznaj „PB”
79 zł 7,90 zł / miesiąc
przez pierwsze 3 miesiące
Chcesz nas lepiej poznać? Wypróbuj dostęp do pb.pl przez trzy miesiące w promocyjnej cenie!
WYBIERZ
Rabat 30%
Premium Offer
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł / rok
Skorzystaj z 30% rabatu
Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok. Zaoszczędzisz 285 zł.
WYBIERZ