Snap chce wykorzystać rozszerzoną rzeczywistość do reklamowania produktów

Jakub Sławiński, Bloomberg
opublikowano: 2022-09-28 14:43

Snap Inc. stawia na rozszerzoną rzeczywistość i zaawansowane filtry jako platformę do prezentowania ubrań i innych luksusowych produktów – pisze agencja Bloomberg.

Posłuchaj
Speaker icon
Zostań subskrybentem
i słuchaj tego oraz wielu innych artykułów w pb.pl
Subskrypcja
Snapchat, Snap
Snapchat, Snap
Gabby Jones, Fot. Gabby Jones/Bloomberg

Snap współpracuje ze sprzedawcami detalicznymi nad opracowaniem narzędzia uniemożliwiającego klientom wirtualne przymierzanie odzieży. - Każdego dnia na naszej platformie mamy 250 milionów ludzi angażujących się w rzeczywistość rozszerzoną” – powiedział Geoffrey Perez, szef działu premium.

Dzięki temu firma mogłaby rozszerzyć swoją działalność o „biznes AR Enterprise” pobierając od sprzedawców niewielką opłatę startową i prowizje od zakupionych produktów – mówił na początku tego miesiąca Evan Spiegel, prezes Snapa.

Firma może również w końcu przyjrzeć się sposobom wykorzystania tak zwanego “Metawersu” do sprzedaży produktów, chociaż rozszerzona rzeczywistość jest na razie jej głównym celem, dodał Spiegel.