Średnia sprzedaż 'Gazety Wyborczej' w I wzrosła o 24,9 proc. rdr

opublikowano: 2007-03-06 19:03

Średnia sprzedaż "Gazety Wyborczej", wydawanej przez Agorę, wyniosła w styczniu 2007 roku 481.260 sztuki i wzrosła o 24,9 proc. wobec stycznia 2006 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

Średnia sprzedaż "Gazety Wyborczej" w styczniu była na poziomie grudnia 2006 roku, kiedy wyniosła 480.544 sztuki.

Średnia sprzedaż "Dziennika", wydawanego przez Axel Springer Polska, wyniosła w styczniu 203.811 egzemplarzy i była niższa niż w grudniu o 3,7 proc.

W styczniu liderem sprzedaży na rynku dzienników pozostał "Fakt", wydawany przez Axel Springer Polska, a jego średnia sprzedaż wyniosła 512.025 sztuk i była poziomie zbliżonym jak rok wcześniej (511.868).

Wobec grudnia 2006 roku "Fakt" zanotował w styczniu wzrost o 1,4 proc.

W styczniu 2007 roku, w ujęciu rocznym, spadła średnia sprzedaż innych największych dzienników: "Super Expressu" o 3,1 proc. do 198.022 egzemplarzy, a "Rzeczpospolitej" o 11,8 proc. do 157.059 sztuk.

Wobec grudnia średnia sprzedaż "Super Expressu" spadła o 6,4 proc., a "Rzeczpospolitej" wzrosła o 3,1 proc.

Informacje te odnoszą się do pozycji z danych ZKDP nazwanej "rozpowszechnianie płatne razem". (PAP)