Telemarketer ma zastąpić agenta

Katarzyna Mazgajska
18-05-2000, 00:00

Telemarketer ma zastąpić agentaFirmy świadczące usługi finansowo-ubezpieczeniowe coraz chętniej korzystają z telemarketingu. Ta forma kontaktu z klientem staje się również popularna w sektorze ubezpieczeniowym, przede wszystkim ze względu na możliwości, jakie daje w budowaniu relacji z klientem. W Polsce obserwuje się tendencję analogiczną do światowej, chociaż telemarketing jest wykorzystywany znacznie częściej w bankowości i finansach niż w ubezpieczeniach.W PRZYPADKU ubezpieczeń klient najczęściej chce uzyskać informacje dotyczące np. pakietów ubezpieczeniowych, różnych wariantów czy zniżek. Towarzystwa przyzwyczaiły swoich klientów do tego, że...

Kup subskrypcję i zyskaj
nieograniczony dostęp do Pulsu Biznesu

Już teraz możesz kontynuować lekturę tego artykułu, wystarczy, że zdecydujesz się na subskrypcję

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / Telemarketer ma zastąpić agenta