Czytasz dzięki

To musisz wiedzieć dziś rano 5 XI 2020

opublikowano: 05-11-2020, 07:44

10 rzeczy, które warto wiedzieć przed rozpoczęciem handlu na rynkach.

1. Wciąż nie doczekaliśmy się rozstrzygnięcia wyborów w USA i zanosi się na scenariusz, w którym sztab Donalda Trumpa będzie kontestował rezultaty. Taka zapowiedź padła w związku z niewielką różnicą w liczbie głosów, uzyskanych przez kandydatów w stanie Wisconsin. Więcej… Według stacji Foxnews, Bidenowi brakuje tylko 6 głosów elektorskich do zwycięstwa. Może je uzyskać w stanie Nevada, gdzie ma niewielką przewagę po zliczeniu 75 proc. głosów.

ARC

2. Powyborcza sesja zakończyła się mimo to dużym zwyżkami. Dow Jones zyskał 1,34 proc., S&P; 500 2,20 proc., a Nasdaq Composite 3,85 proc. Więcej…

3. PKO BP ma podobne problemy jak cała branża. Ale analitycy wskazują też charakterystyczne dla niego przyczyny spadku kursu. Więcej…

4. Dlaczego kurs jest tak nisko i czy obecna wycena jest atrakcyjna - mówi Zbigniew Jagiełło, szef PKO BP. Więcej…

5. Małgorzata O. „z powodów osobistych” zrezygnowała ze stanowiska w zarządzie JW Construction. Kilka dni po tym, jak usłyszała zarzuty prania pieniędzy w głośnej sprawie parabanku Finroyal. Więcej…

6. Polenergia Dominiki Kulczyk ma w planach inwestycje warte ponad 3 mld zł, głównie na Bałtyku. Wesprze ją fundusz Brookfield, o ile wcześniej wykupi z giełdy jej akcje. Więcej…

7. Po udanych wakacjach zagościła ponura jesień. Spadek wyników Wojasa będzie większy niż zakładany. Ratunkiem dla giełdowej spółki ma być online i B2B. Więcej…

8. Spore zamieszanie wywołała rekomendacja „sprzedaj” dla Inno-Gene, bo spółka zapowiedziała donos na analityka do KNF. Analityk wcale się jednak nie przestraszył. Więcej…

9. Po trzech kwartałach 2020 Amica ma 130,4 mln zł zysku brutto. To o 39 proc. więcej niż przed rokiem. Więcej…

10. W III kwartale 2020 zysk netto ING wyniósł 440,2 mln zł. To o 6 proc. lepiej niż przed rokiem, a jednocześnie aż o 39 proc. więcej od średniej oczekiwań analityków, ankietowanych przez PAP. Więcej…

To musisz wiedzieć dziś rano
Codzienny newsletter z najważniejszymi informacjami dla inwestorów.
ZAPISZ MNIE
×
To musisz wiedzieć dziś rano
autor: Kamil Zatoński
Wysyłany codziennie
Kamil Zatoński
Codzienny newsletter z najważniejszymi informacjami dla inwestorów.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Kamil Zatoński

Polecane