TXM zadebiutuje pod koniec roku

Sieć odzieżowych dyskontów chce zebrać 26 mln zł i otworzyć do 2018 r. 90 punktów.

Rozwój sieci sklepów stacjonarnych, ekspansja zagraniczna, inwestycje w e-commerce — to część planów TXM, sieci dyskontów z odzieżą, obuwiem i akcesoriami, które mają zostać sfinansowane pieniędzmi z emisji. Wpływy mają sięgnąć 26 mln zł, a debiut spółki na giełdzie nastąpi około 29 grudnia. Sieć ma 385 placówek w kraju i za granicą. Do 2018 r. ma się zwiększyć do 476, z czego 94 zlokalizowanych będzie poza Polską. Ekspansja zagraniczna to przede wszystkim Rumunia, ale też Słowacja i Czechy. — Naszym...

Historia nie kończy się tutaj...

Kup subskrypcję Pulsu Biznesu i zyskaj nieograniczony dostęp do serwisu.

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Puls Inwestora / TXM zadebiutuje pod koniec roku