W telewizji najdroższa jest miłość i muzyka

PAP
opublikowano: 28-10-2013, 06:39

Co druga złotówka przeznaczona na reklamę idzie do telewizji. W listopadowym cenniku TVP 1, TVP 2, TVN i Polsat spoty są droższe niż przed rokiem – czytamy w „Gazecie Wyborczej”.

Rzeczywiste wydatki reklamodawców są niższe za sprawą rabatów, sięgających nawet ponad 80 proc. sumy z cennika.

W listopadzie najdroższa była reklama przy finale „Mam talent” w TVN - wg cennika 30 sekundowa kosztowała 115 tys. zł. Za spot przy „Faktach” trzeba wydać 99,9 tys. zł. W Polsacie najwięcej kosztowała reklama przy ostatnich odcinkach show „Tylko muzyka. Must Be The Music” i serialu „Pierwsza miłość”. 30-sekundowe spoty podczas show kosztują od 51 tys. do prawie 85 tys. zł. W TVP najdroższe reklamy są przy serialu „Na dobre i na złe” – od 91 tys. do 99 tys. zł.

fot. Grzegorz Kawecki
fot. Grzegorz Kawecki
None
None
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: PAP

Polecane