Wirtualni pomocnicy zawładną infoliniami

Dziś technologie konwersacyjne rządzą w bankach, jutro opanują wszystkie firmy, nie wyłączając najmniejszych.

Z tekstu dowiesz się:

  • dlaczego banki i fintechy powinny inwestować w czatboty
  • z jakimi interakcjami sztuczna inteligencja jeszcze sobie nie radzi
  • czy interfejsy głosowe są przyszłością także małych firm spoza sektora finansów

book icon
Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie Subskrypcja PB
Premium Offer
Poznaj „PB”
79 zł 7,90 zł / miesiąc
przez pierwsze 3 miesiące
Chcesz nas lepiej poznać? Wypróbuj dostęp do pb.pl przez trzy miesiące w promocyjnej cenie!
WYBIERZ
Rabat 30%
Premium Offer
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł / rok
Skorzystaj z 30% rabatu
Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok. Zaoszczędzisz 285 zł.
WYBIERZ