Adidas sprzeda więcej w Chinach
Polska Agencja Prasowa SAopublikowano: 2006-08-03 11:04
Adidas, jeden z największych na świecie producentów sprzętu sportowego zamierza do 2010 r. zwiększyć do 1 mld EUR docelową sprzedaż na chińskim rynku. Niemiecki gigant planuje otworzyć w ciągu kolejnych trzech lat 2,5 tys. sklepów w 300 miastach i zwiększyć do 2010 r. liczbę placówek do 5 tys. w ponad 500 miastach. Firma kontroluje około 28 proc. chińskiego rynku wobec 33 proc.
Adidas, jeden z największych na świecie producentów sprzętu sportowego zamierza do 2010 r. zwiększyć do 1 mld EUR docelową sprzedaż na chińskim rynku. Niemiecki gigant planuje otworzyć w ciągu kolejnych trzech lat 2,5 tys. sklepów w 300 miastach i zwiększyć do 2010 r. liczbę placówek do 5 tys. w ponad 500 miastach. Firma kontroluje około 28 proc. chińskiego rynku wobec 33 proc. amerykańskiego rywala Nike.
WST, XFN