Spółka Answear.com chce pozyskać 65 mln zł z emisji akcji, a wartość całej oferty może sięgnąć 159 mln zł.
Zapisy dla inwestorów indywidualnych będą prowadzone od 10 do 17 grudnia.
Spółka Answear.com chce pozyskać 65 mln zł z emisji akcji, a wartość całej oferty może sięgnąć 159 mln zł.
Zapisy dla inwestorów indywidualnych będą prowadzone od 10 do 17 grudnia.
- Debiut na GPW zakładamy w pierwszych dniach stycznia 2021. Wierzymy, że dzięki wsparciu inwestorów będziemy mogli kontynuować dynamiczny rozwój Answear.com. Z emisji nowych akcji chcemy pozyskać ok. 65 mln zł wpływów netto. Lwią część kwoty zamierzamy przeznaczyć na powiększenie oferty produktowej oraz wydatki marketingowe. W planach mamy też wydatki na rozwój działalności na nowych rynkach, rozwój marki własnej oraz inwestycje w infrastrukturę magazynową oraz IT. – komentuje Krzysztof Bajołek, prezes zarządu Answear.com.
W ramach IPO zaoferowanych jest od 1 do 1,8 mln nowo emitowanych akcji serii D. Dodatkowo w skład oferty wchodzi do 2,52 mln akcji serii A należących do funduszu MCI.PrivateVentures FIZ (subfundusz MCI.TechVentures 1.0), stanowiących do 16,44 proc. kapitału spółki.
Cenę maksymalną dla jednej akcji ustalono na 36,5 zł. Oznacza to, że łączna wartość Oferty może wynieść nawet 159 mln zł i implikuje potencjalną wycenę całej Spółki na poziomie około 645 mln zł.
Answear.com za ostatnie 12 miesięcy (liczone do końca września 2020) odnotował 369 mln zł przychodów oraz 23,4 mln zł EBITDA.