ATM Grupa, producent programów telewizyjnych, sprzedała licencję na teleturniej - „Gra w ciemno” producentowi Anosi.
Program będzie emitowany w greckiej telewizji Mega Chanel. Umowa obejmuje 200 odcinków formatu.„Gra w ciemno” – to teleturniej, w którego trakcie uczestnicy nie znają wysokości własnych wygranych. „W ciemno” muszą podejmować ważne decyzje dotyczące zgromadzonego kapitału, ryzykując jego utratę. Polską wersję teleturnieju w Telewizji Polsat prowadzi Krzysztof Ibisz.
- Sprzedaliśmy za granicę już dwa programy tego typu. Były to „Awantura o kasę” – do Nowej Zelandii i wcześniej „Gra w ciemno” - na Ukrainę, do Włoch i Francji. Aktualnie „Awanturę o kasę” jest oferowana przez sieć dystrybucyjną - giganta telewizyjnego Sony Pictures Television International” – mówi Tomasz Kurzewski, prezes ATM Grupy.
W I półroczu 2006 roku przychody Grupy ATM wyniosły 35,97 mln zł, a zysk netto 8,04 mln zł.ATM Grupa to największy - działający od 1992 roku – niezależny polski producent telewizyjny. Spółka posiada ok. 22% udział w rynku, którego wartość szacuje się na 500 mln. zł.
DI