BMW sprzedaje coraz więcej w Chinach
(Tadeusz Stasiuk)opublikowano: 2006-07-10 09:52
Sprzedaż grupy BMW, w skład której wchodzi również marka Mini oraz Rolls-Royce na chińskim rynku wzrosła w pierwszym półroczu o 78,4 proc. do 16 833 pojazdów. Ponad 10,5 tys. aut wyprodukowanych zostało w Chinach przez lokalne joint venture BMW Brilliance Automotive. W ujeciu globalnym BMW sprzedało w tym okresie 698 470 aut, o 8 proc. więcej niż rok wcześniej.
Sprzedaż grupy BMW, w skład której wchodzi również marka Mini oraz Rolls-Royce na chińskim rynku wzrosła w pierwszym półroczu o 78,4 proc. do 16 833 pojazdów. Ponad 10,5 tys. aut wyprodukowanych zostało w Chinach przez lokalne joint venture BMW Brilliance Automotive. W ujeciu globalnym BMW sprzedało w tym okresie 698 470 aut, o 8 proc. więcej niż rok wcześniej.
WST, XFN