Po trzech kwartałach 2020 r. skonsolidowana strata netto DataWalk wynosi 6,13 mln zł, wobec 10,4 mln zł w analogicznym okresie 2019 r.
Technologiczna spółka przedstawiła szacunkowe dane finansowe.
Po trzech kwartałach 2020 r. skonsolidowana strata netto DataWalk wynosi 6,13 mln zł, wobec 10,4 mln zł w analogicznym okresie 2019 r.
Technologiczna spółka przedstawiła szacunkowe dane finansowe.
Przychody skonsolidowane wyniosły 8,94 mln zł i były wyższe r/r o 377 proc.
Na poziomie jednostkowym przychody sięgnęły 6,78 mln zł, a strata netto 4,7 mln zł.
– Kontynuujemy intensywny proces wprowadzania naszego produktu na rynki globalne, obecnie koncentrujemy się na sprzedaży bezpośredniej w Ameryce. Kolejne kontrakty z klientami takimi jak Ministerstwo Obrony USA czy Departament Bezpieczeństwa Wewnętrznego USA, budują nie tylko strumień rosnących przychodów, ale przede wszystkim pozwalają na zbliżenie się do strategicznego celu uzyskania 20 światowej klasy referencji, co na 4 etapie strategii ma umożliwić nam znaczną dynamizację procesów handlowych - zapewnia Paweł Wieczyński, prezes DataWalk.