E-sklepy skutecznie polują na seniorów

opublikowano: 08-05-2018, 22:00

Sześćdziesięciolatek coraz częściej robi zakupy w sieci. Dla detalistów to cudowna wiadomość, ale przede wszystkim wyzwanie

W internecie kupuje coraz więcej osób mających ponad 65 lat. Platforma Shoper wie, czym ich skusić.

  • Poznaj statystyki dotyczące zwyczajów zakupowych internautów powyżej 65. roku życia.
  • Dowiedz się, jak do nich dotrzeć
  • Przekonaj się, jak rośnie rynek e-commerce wśród seniorów

Historia nie kończy się tutaj...

Kup subskrypcję Pulsu Biznesu i zyskaj nieograniczony dostęp do serwisu.

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Handel / E-sklepy skutecznie polują na seniorów