CWA S.A.: Negocjacje realizacji projektu „Wzrost jakości świadczenia usług administracyjnych w 7 JST z powiatów: czarnkowsko-trzcianeckiego, pilskiego i chodzieskiego”

opublikowano: 2018-03-08 12:38

Spis treści:

1. RAPORT BIEŻĄCY

2. MESSAGE (ENGLISH VERSION)

3. INFORMACJE O PODMIOCIE

4. PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ

KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO
Raport bieżący nr 4 / 2018
Data sporządzenia: 2018-03-08
Skrócona nazwa emitenta
CWA S.A.
Temat
Negocjacje realizacji projektu „Wzrost jakości świadczenia usług administracyjnych w 7 JST z powiatów: czarnkowsko-trzcianeckiego, pilskiego i chodzieskiego”
Podstawa prawna
Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.
Treść raportu:
Zarząd CWA S.A. z siedzibą w Poznaniu (dalej:"Emitent" ,"Spółka" ) informuje, iż prowadzi negocjacje (dalej: "Negocjacje"), których stroną są m.in.: spółka Euro Innowacje sp. z o.o. jako Partner wiodący , Emitent jako Partner oraz jednostki samorządu terytorialnego („JST”) Gmina Czarnków, Gmina Miasta Czarnków, Gmina Trzcianka, Gmina Powiat Chodzieski, Gmina Miejska w Chodzieży, Powiat Pilski, Gmina Miasteczko Krajeńskie
w sprawie projektu o nazwie:

„Wzrost jakości świadczenia usług administracyjnych w 7 JST z powiatów: czarnkowsko-trzcianeckiego,
pilskiego i chodzieskiego” (dalej: "Projekt" ) realizowanego w ramach Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020 - POWR.02.18.00-IP.01- 00-002/17.

Zadania zaplanowane do realizacji przez ww. instytucje w ramach Projektu obejmują:

• Elektronizację procesu obsługi dla podatków i opłat w urzędach JST, automatyzacja rozliczeń oraz poprawa
dostępności do informacji o sposobie załatwienia i przebiegu sprawy w 7 urzędach JST,
• Wdrożenie rozwiązań w 7 urzędach JST poprawiających dostęp do usług administracyjnych oraz informacji
o lokalach użytkowych i nieruchomościach gruntowych przeznaczonych pod inwestycję,
• Wdrożenie rozwiązań zarządczych w 7 urzędach JST poprawiających jakość obsługi mieszkańców
i przedsiębiorców w zakresie zarządzania satysfakcją klienta,
• Doskonalenie kompetencji kadr z 7 urzędów JST w obszarze podatków i opłat,
• Doskonalenie kompetencji kadr z 7 urzędów JST w obszarze zarządzania nieruchomościami,
• Doskonalenie kompetencji kadr z 7 urzędów JST w obszarach niezbędnych dla poprawy efektywności
zarządzania usługami dziedzinowymi.

Zadania Emitenta jako Partnera będą obejmowały koordynację Projektu w aspekcie techniczno-organizacyjnym, organizację szkoleń oraz wsparcie Partnera wiodącego w zakresie realizowanych rozliczeń Projektu.

Wartość realizowanego Projektu nie powinna przekroczyć kwoty 1.399.670,40 zł.

Emitent poinformuje odrębnym raportem o zakończeniu i efekcie Negocjacji.

MESSAGE (ENGLISH VERSION)

INFORMACJE O PODMIOCIE    >>>

PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
Data Imię i Nazwisko Stanowisko/Funkcja Podpis
2018-03-08 Dawid Borowiak Prezes Zarządu Dawid Borowiak