1. RAPORT BIEŻĄCY
2. MESSAGE (ENGLISH VERSION)
3. INFORMACJE O PODMIOCIE
4. PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO |
||||||||||||
|
Raport bieżący nr |
6 | / |
2025 |
|
|||||||
Data sporządzenia: |
2025-12-10 |
|||||||||||
Skrócona nazwa emitenta |
||||||||||||
MPL VERBUM S.A. |
||||||||||||
Temat |
||||||||||||
Podpisanie umowy o dofinansowanie projektu badawczo - rozwojowego |
||||||||||||
Podstawa prawna |
||||||||||||
Art. 17 ust. 1 Rozporządzenia MAR – informacje poufne |
||||||||||||
Treść raportu: |
||||||||||||
Zarząd MPL VERBUM S.A. informuje, że w dniu 10 grudnia 2025 roku została podpisana pomiędzy Spółką, a Urzędem Marszałkowskim Województwa Wielkopolskiego umowa o dofinansowanie projektu badawczo – rozwojowego nr FEWP.01.02-IZ.00-002/24 pt. „Przeprowadzenie badań w celu opracowania nowego sposobu automatycznej rejestracji transakcji przez uczestników programów lojalnościowych i promocji wykorzystującego własny model AI do analizy i interpretacji treści przesyłanych dowodów zakupu” w ramach działania 01.02 „Wsparcie działalności B+R przedsiębiorstw i konsorcjów przedsiębiorstw z organizacjami badawczymi, w tym w zakresie infrastruktury B+R” Programu Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021–2027. Całkowita wartość projektu wynosi 1 261 038,15 zł, natomiast kwota dofinansowania przyznanego Spółce to 756 622,89 zł. Projekt będzie realizowany przez Spółkę do dnia 31.10.2026 roku. Po realizacji projektu Spółka będzie dysponowała własnym modelem AI do odczytu, interpretacji i analizy danych z dowodów zakupu (faktur i paragonów) przekazywanych przez uczestników programów lojalnościowych i promocji w formie skanów lub zdjęć na potwierdzenie dokonanych transakcji na produktach promocyjnych. W efekcie Spółka będzie mogła w czasie rzeczywistym dostarczać do uczestników feedback o naliczeniu punktów, co przełoży się zdecydowanie na wzrost skuteczności realizowanych projektów. Dodatkową korzyścią dla Spółki będzie obniżenie kosztów realizacji projektów lojalnościowych oraz zmniejszenie ilości błędów i reklamacji związanych z naliczaniem punktów lojalnościowych oraz obniżenie ryzyka wystąpienia oszustw i nadużyć ze strony uczestników. |
||||||||||||
MESSAGE (ENGLISH VERSION) |
|||
|
|||
INFORMACJE O PODMIOCIE>>>
PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ |
|||||
Data |
Imię i Nazwisko |
Stanowisko/Funkcja |
Podpis |
||
2025-12-10 |
Marcin Katański |
Prezes Zarządu |
|||