Spis treści:
Spis załączników:
13-2022_zal_1.pdf (RAPORT BIEŻĄCY)
4. PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
Spis załączników:
13-2022_zal_1.pdf (RAPORT BIEŻĄCY)
KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | |||||||||||
Raport bieżący nr | 13 | / | 2022 | ||||||||
Data sporządzenia: | 2022-05-10 | ||||||||||
Skrócona nazwa emitenta | |||||||||||
ULMA Construccion SA | |||||||||||
Temat | |||||||||||
Uchwały podjęte przez Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy ULMA Construccion Polska S.A. | |||||||||||
Podstawa prawna | |||||||||||
Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe |
|||||||||||
Treść raportu: | |||||||||||
Działając na podstawie §19 ust. 1 pkt 6 Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 29 marca 2018 r. w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartościowych oraz warunków uznawania za równoważne informacji wymaganych przepisami prawa państwa niebędącego państwem członkowskim, Zarząd ULMA Construccion Polska S.A. („Spółka”) w załączeniu przekazuje do publicznej wiadomości treść uchwał podjętych podczas Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia Akcjonariuszy ULMA Construccion Polska S.A. w dniu 10 maja 2022 r. Walne Zgromadzenie odstąpiło od jednego punktu obrad, tj. wyboru Komisji Skrutacyjnej, z uwagi na fakt iż w Walnym Zgromadzeniu uczestniczy tylko jeden akcjonariuszy, a powołanie Komisji Skrutacyjnej nie jest niezbędne zgodnie z punktem 15 Regulaminu Walnego Zgromadzenia Spółki. Ponadto Spółka informuje, że nie było uchwał, które były poddane pod głosowanie, a nie zostały podjęte przez Walne Zgromadzenie, a także nie zostały zgłoszone sprzeciwy do protokołu. |
|||||||||||
Załączniki | |||||||||||
Plik | Opis | ||||||||||
13-2022 zał 1.pdf13-2022 zał 1.pdf | Treści uchwał podjętych na WZA w dniu 10 maja 2022 r |
MESSAGE (ENGLISH VERSION) | |||
INFORMACJE O PODMIOCIE >>>
PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ | |||||
Data | Imię i Nazwisko | Stanowisko/Funkcja | Podpis | ||
2022-05-10 | Andrzej Sterczyński | Członek Zarządu | |||
2022-05-10 | Krzysztof Orzełowski | Członek Zarządu |