1. RAPORT BIEŻĄCY
2. MESSAGE (ENGLISH VERSION)
3. INFORMACJE O PODMIOCIE
4. PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO |
||||||||||||
|
Raport bieżący nr |
18 | / |
2025 |
|
|||||||
Data sporządzenia: |
2025-12-15 |
|||||||||||
Skrócona nazwa emitenta |
||||||||||||
VEE S.A. |
||||||||||||
Temat |
||||||||||||
Dane o działalności handlowej - wskaźnik MPC, listopad 2025 |
||||||||||||
Podstawa prawna |
||||||||||||
Art. 17 ust. 1 Rozporządzenia MAR – informacje poufne |
||||||||||||
Treść raportu: |
||||||||||||
Zarząd Vee S.A. z siedzibą w Warszawie (dalej „Spółka” lub „Emitent”) podaje do publicznej wiadomości informacje na temat działalności handlowej Emitenta. Według danych pochodzących z systemów sprzedaży Spółki, obejmujących wszystkie jednostki z grupy kapitałowej Spółki w rozumieniu przepisów o rachunkowości ("Grupa Vee”), w listopadzie 2025 r. liczba spraw obsłużonych przez Vee na rzecz klientów biznesowych wyniosła 49,4 tys. na dzień roboczy (888,5 tys. w całym miesiącu), zaś wskaźnik MPC (Minutes of Processed Conversations), mierzący liczbę minut rozmów realizowanych przez Grupę Vee na rzecz klientów biznesowych, wyniósł 31,3 tys. na dzień roboczy (563,3 tys. w całym miesiącu). Liczba spraw obsłużonych przez Vee w listopadzie 2025 r. zmalała w stosunku do października 2025 r. o 2,46% w dniu roboczym (oraz o 23,67% w całym miesiącu). Wynik MPC osiągnięty w listopadzie 2025 r. zmalał w stosunku do października 2025 r. o 2,81% w dniu roboczym (oraz o 23,94% w całym miesiącu). Spółka zaznacza przy tym, że wskaźniki osiągnięte w listopadzie 2025 r. zostały zrealizowane m.in. dzięki wolumenom procesowanych minut z trwających projektów dla m.in. firm z branż: ubezpieczeniowej, bankowej, finansowej, medycznej i energetycznej. Spółka zaznacza, że oferta Grupy Vee jest skierowana do klientów biznesowych, a zainteresowanie technologią i usługami spółki wynika z ich poziomu efektywności, konkurującego z jakością pracy tradycyjnych działów obsługi klienta. Jednocześnie zarząd podkreśla, że na sumę MPC składają się rozmowy realizowane przez Grupę Vee zarówno w trybie produkcyjnym, jak i komercyjnym trybie POC (proof of concept), co może wpływać na wysokość rozliczanej stawki za minutę rozmowy z Emitentem. Mając powyższe na uwadze, zarząd Spółki spodziewa się, że zmiana wolumenu MPC przełoży się na proporcjonalną zmianę przychodów z tego segmentu działalności Grupy Vee, z zastrzeżeniem odchylenia przychodów o 15 proc. (w górę lub w dół) od raportowanego wskaźnika MPC. W 2024 r. sprzedaż rekordów oraz minut (wyrażona wskaźnikiem MPC) odpowiadała za średnio 93% całkowitych miesięcznych przychodów Grupy Vee. Ponadto, Grupa Vee do swoich całkowitych przychodów zalicza także opłaty za setup, czyli licencje i prace wdrożeniowe – rozliczane odpowiednio w cyklach realizowanych projektów, w formule fixed price lub success fee. Spółka uzupełniła raportowanie o działalności handlowej Emitenta o dane dotyczące liczby spraw obsłużonych przez Grupę Vee ze względu na wprowadzenie oferty bazującej na liczbie spraw obsłużonych (nie rozliczanych minutowo). W przyszłości Spółka podejmować będzie kroki, aby mierzyć skuteczność biznesową nie przez pryzmat długości prowadzonych rozmów, ale poprzez ich efekty. Jednocześnie z uwagi na zmienną liczbę dni roboczych w miesiącu Spółka będzie informowała o średniej liczbie spraw obsłużonych na dzień roboczy. Spółka nie podaje (z wyłączeniem danych zawartych w raportach okresowych) wysokości przychodów z innych segmentów działalności Grupy Vee, z uwagi na ich dużą zmienność w czasie. |
||||||||||||
MESSAGE (ENGLISH VERSION) |
|||
|
|||
INFORMACJE O PODMIOCIE>>>
PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ |
|||||
Data |
Imię i Nazwisko |
Stanowisko/Funkcja |
Podpis |
||
2025-12-15 |
Dawid Wójcicki |
Prezes Zarządu |
Dawid Wójcicki |
||