VISTULA: Informacja na temat wyników finansowych grupy kapitałowej Vistula S.A. w 2006 roku

opublikowano: 2006-02-13 09:37

Spis treści:

1. RAPORT BIEŻĄCY

2. MESSAGE (ENGLISH VERSION)

3. INFORMACJE O PODMIOCIE

4. PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ

KOMISJA PAPIERÓW WARTOŚCIOWYCH I GIEŁD
Raport bieżący nr 4 / 2006
Data sporządzenia: 2006-02-13
Skrócona nazwa emitenta
VISTULA
Temat
Informacja na temat wyników finansowych grupy kapitałowej Vistula S.A. w 2006 roku
Podstawa prawna
Art. 56 ust. 1 pkt 1 Ustawy o ofercie - informacje poufne
Treść raportu:
Zarząd Vistula S.A. w Krakowie podaje do wiadomości publicznej, że w roku 2006 prognozowane skonsolidowane przychody ze sprzedaży netto grupy kapitałowej Vistula S.A. osiągną poziom 150 mln zł, z czego kwota 100 mln zł będzie przypadała na przychody ze sprzedaży detalicznej we własnej sieci sklepów firmowych. W porównaniu do roku 2005, w którym sprzedaż w sieci sklepów firmowych Vistula S.A. wyniosła około 63 mln zł, oznaczać to będzie ponad 58 %-owy wzrost sprzedaży w kanale detalicznym.
Prognozowany na 2006 rok skonsolidowany zysk netto grupy kapitałowej Vistula S.A. wyniesie 17 mln zł.
Osiągnięcie wyników prognozowanych na rok 2006, związane będzie przede wszystkim z dalszym rozwojem własnej sieci sklepów firmowych marki Vistula w kraju oraz za granicą. Na koniec 2005 roku grupa kapitałowa Vistula S.A. posiadała 68 sklepów firmowych (łącznie z sześcioma stoiskami typu shop in shop). W roku 2006 planowane jest uruchomienie ponad 30 nowych lokalizacji, z czego znacząca cześć powstanie poza granicami Polski na rynkach Czech, Słowacji, Węgier, Ukrainy i Litwy. Uwzględniając sklepy pod markami licencyjnymi, na koniec 2006 roku, grupa kapitałowa Vistula S.A. powinna dysponować siecią około 100 detalicznych sklepów firmowych.
Planowane na rok 2006 działania związane z rozwojem sieci sklepów firmowych, stanowią element szerszej strategii Vistula S.A. obejmującej realizację następujących celów długoterminowych:
1. zdobycie pozycji głównego operatora w handlu detalicznym odzieżą męską na rynku polskim,
2. zbudowanie międzynarodowej marki Vistula o zasięgu europejskim,
3. uzyskanie przychodów ze sprzedaży detalicznej na rynkach zagranicznych na poziomie przychodów uzyskiwanych z rynku polskiego.

MESSAGE (ENGLISH VERSION)

INFORMACJE O PODMIOCIE    >>>

PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
Data Imię i Nazwisko Stanowisko/Funkcja Podpis
2006-02-13 Michał Wójcik Prezes Zarządu
2006-02-13 Mieczysław Starek Członek Zarządu
2006-02-13 Mateusz Żmijewski Członek Zarządu