Spis treści:
4. PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
KOMISJA PAPIERÓW WARTOŚCIOWYCH I GIEŁD | ||||||||||||
Raport bieżący nr | 4 | / | 2006 | |||||||||
Data sporządzenia: | 2006-02-13 | |||||||||||
Skrócona nazwa emitenta | ||||||||||||
VISTULA | ||||||||||||
Temat | ||||||||||||
Informacja na temat wyników finansowych grupy kapitałowej Vistula S.A. w 2006 roku | ||||||||||||
Podstawa prawna | ||||||||||||
Art. 56 ust. 1 pkt 1 Ustawy o ofercie - informacje poufne |
||||||||||||
Treść raportu: | ||||||||||||
Zarząd Vistula S.A. w Krakowie podaje do wiadomości publicznej, że w roku 2006 prognozowane skonsolidowane przychody ze sprzedaży netto grupy kapitałowej Vistula S.A. osiągną poziom 150 mln zł, z czego kwota 100 mln zł będzie przypadała na przychody ze sprzedaży detalicznej we własnej sieci sklepów firmowych. W porównaniu do roku 2005, w którym sprzedaż w sieci sklepów firmowych Vistula S.A. wyniosła około 63 mln zł, oznaczać to będzie ponad 58 %-owy wzrost sprzedaży w kanale detalicznym. Prognozowany na 2006 rok skonsolidowany zysk netto grupy kapitałowej Vistula S.A. wyniesie 17 mln zł. Osiągnięcie wyników prognozowanych na rok 2006, związane będzie przede wszystkim z dalszym rozwojem własnej sieci sklepów firmowych marki Vistula w kraju oraz za granicą. Na koniec 2005 roku grupa kapitałowa Vistula S.A. posiadała 68 sklepów firmowych (łącznie z sześcioma stoiskami typu shop in shop). W roku 2006 planowane jest uruchomienie ponad 30 nowych lokalizacji, z czego znacząca cześć powstanie poza granicami Polski na rynkach Czech, Słowacji, Węgier, Ukrainy i Litwy. Uwzględniając sklepy pod markami licencyjnymi, na koniec 2006 roku, grupa kapitałowa Vistula S.A. powinna dysponować siecią około 100 detalicznych sklepów firmowych. Planowane na rok 2006 działania związane z rozwojem sieci sklepów firmowych, stanowią element szerszej strategii Vistula S.A. obejmującej realizację następujących celów długoterminowych: 1. zdobycie pozycji głównego operatora w handlu detalicznym odzieżą męską na rynku polskim, 2. zbudowanie międzynarodowej marki Vistula o zasięgu europejskim, 3. uzyskanie przychodów ze sprzedaży detalicznej na rynkach zagranicznych na poziomie przychodów uzyskiwanych z rynku polskiego. |
MESSAGE (ENGLISH VERSION) | |||
INFORMACJE O PODMIOCIE >>>
PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ | |||||
Data | Imię i Nazwisko | Stanowisko/Funkcja | Podpis | ||
2006-02-13 | Michał Wójcik | Prezes Zarządu | |||
2006-02-13 | Mieczysław Starek | Członek Zarządu | |||
2006-02-13 | Mateusz Żmijewski | Członek Zarządu |