Grzeczni klienci płacą mniej za kawę

Marek DruśMarek Druś
opublikowano: 2016-09-05 22:00

Marisel Valencia Madrid, właścicielka kawiarni w miejscowości Llanća w hiszpańskim regionie turystycznym Costa Brava, zachęca klientów do bardziej kulturalnego zachowania. Mając dosyć obcowania z niegrzecznymi, opryskliwymi klientami, zdecydowała, że będzie premiować dobre zachowanie. Każdy, kto zażąda kawy, musi liczyć się z ceną 5 EUR za filiżankę, kto poprosi o kawę, zapłaci 3,50 EUR, natomiast każdy, kto najpierw się przywita, a potem poprosi o kawę, zapłaci tylko 1,30 EUR. — Umieściłam w oknie kartkę z cenami i spowodowało to wielką różnicę. Ludzie są teraz bardzo grzeczni w każdej sytuacji i to naprawdę dobrze wpłynęło na codzienne życie — powiedziała właścicielka kawiarni. Marisel Valencia Madrid podkreśliła, że jeszcze nikomu nie musiała policzyć najwyższej ceny za kawę. — Normalna cena kawy to 1,30 EUR i dzięki Bogu nie musiałam od nikogo brać więcej, bo wszyscy się witają i proszą o kawę. Niektórzy nawet dziękują — powiedziała właścicielka kawiarni.