Handel nie widzi szans na mocne odbicie wiosną

Choć na horyzoncie widać już koniec kryzysu gospodarczego, to firmy na razie tego jeszcze nie odczuwają. Nastroje w handlu detalicznym w krajach Unii Europejskiej są bardzo słabe, a dotyczy to również oceny sytuacji w najbliższych trzech miesiącach. Wpływa na to mizerny początek roku pod względem obrotów. Pocieszeniem jest fakt, że w kanałach e-commerce sprzedaż rośnie w tempie 40 proc. rok do roku.

Z tego artykułu dowiesz sie m.in.:

  • Jakie są oceny koniunktury w handlu detalicznym w krajach UE,
  • Dlaczego oceny na najbliższe trzy miesiące wciąż są słabe,
  • Jak kształtuje się dynamika handlu detalicznego w poszczególnych krajach,
  • Jak kształtuje się dynamika handlu w poszczególnych segmentach,
  • Jakie są perspektywy na przyszłość.

book icon
Treść dostępna dla subskrybentów pakietu Premium
Premium
Zyskaj dostęp do analiz i danych
Zostań subskrybentem Premium już teraz!
Analizy PB
Nowy klient
Premium Offer
POZNAJ PB PREMIUM
ARTYKUŁY + ANALIZY + DANE
129 zł 12,90 zł / miesiąc
przez pierwsze 3 miesiące*
WYBIERZ
* każdy kolejny miesiąc 129,00 zł
Rabat 36%
Premium Offer
CZYTAJ PRZEZ CAŁY ROK
ARTYKUŁY + ANALIZY + DANE
990 zł / rok
Oszczędź 558 zł
WYBIERZ