Czytasz dzięki

Instytucja Finansowa Roku

(Jarosław Dobrowolski)
opublikowano: 05-09-2005, 16:13

We wrześniu 2003 roku, podczas Forum Ekonomicznego w Krynicy Zdroju, nazywanego też „polskim Davos”, czytelnicy „Pulsu Biznesu” wytypowali spółkę Enterprise Investors (EI) na Instytucję Finansową Roku 2002.Kreatywność, wiarygodność i przyjazny stosunek do klientów – to cechy, którymi miało wyróżniać się zwycięskie przedsiębiorstwo. Tym razem o nagrodzie zdecydowali czytelnicy.

We wrześniu 2003 roku, podczas Forum Ekonomicznego w Krynicy Zdroju, nazywanego też „polskim Davos”, czytelnicy „Pulsu Biznesu” wytypowali spółkę Enterprise Investors (EI) na Instytucję Finansową Roku 2002.Kreatywność, wiarygodność i przyjazny stosunek do klientów – to cechy, którymi miało wyróżniać się zwycięskie przedsiębiorstwo. Tym razem o nagrodzie zdecydowali czytelnicy.

W lipcu 2003 r. publikowaliśmy na łamach „Pulsu Biznesu” ankietę, w której proponowaliśmy czytelnikom wybór Instytucji Finansowej Roku 2002. Uznaliśmy, bowiem że nie ma lepszych arbitrów niż użytkownicy kont bankowych, klienci biur maklerskich czy firm ubezpieczeniowych. Do redakcji przysłano ponad tysiąc wypełnionych ankiet, z których ostatecznie wyłoniła się piątka firm z największą liczbą oddanych głosów. Oprócz EI (272 głosy), w gronie najlepszych znalazły się odpowiednio: Multibank (158), BPH PBK (146), Nordea (127), CA IB Investment Management (117). Wręczając nagrodę redaktor naczelny „Pulsu Biznesu” zaznaczył, że Enterprise Investors otrzymał nagrodę za przemyślaną politykę inwestycyjną, którą udowadnia, że na warszawskiej giełdzie inwestorzy finansowi mogą grać skutecznie, utrzymując jednocześnie europejskie standardy polityki informacyjnej. Nasi czytelnicy docenili także odwagę EI przy restrukturyzacji przejmowanych spółek.

Nie jesteśmy instytucją, która pojawia się na pierwszych stronach gazet i którą widać, dlatego dziwi nas, a zarazem cieszy taki wynik głosowania czytelników „Pulsu Biznesu” – powiedział Jacek Siwicki, partner zarządzający EI.

To musisz wiedzieć dziś rano
Codzienny newsletter z najważniejszymi informacjami dla inwestorów.
ZAPISZ MNIE
×
To musisz wiedzieć dziś rano
autor: Kamil Zatoński
Wysyłany codziennie
Kamil Zatoński
Codzienny newsletter z najważniejszymi informacjami dla inwestorów.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: (Jarosław Dobrowolski)

Polecane