Czytasz dzięki

ITMagination uzbroi Nestle w cyfrowy arsenał

opublikowano: 15-07-2020, 22:00

Software house pochwalił się kontraktem z dużym partnerem z branży FMCG. Ujawnia też efekty niedawnej akwizycji.

Rodzimy software house ITMagination poinformował o kontrakcie na wdrożenie systemu IT wspierającego obsługę obiegu dokumentów (ang. document management system) w polskim oddziale spółki Nestlé. Z rozwiązania korzystać będzie do 150 osób wewnątrz firmy. Projekt realizowany będzie do września 2020 r. Jego wartość sięga do 1 mln zł (dokładna kwota kontraktu nie została ujawniona).

Daniel Arak, współwłaściciel i członek zarządu ITMagination,
przedstawia strategię rozwoju firmy i dużego klienta, którego spółka pozyskała
w ostatnich tygodniach. Pracuje też nad kolejnymi kontraktami.
Zobacz więcej

OBSŁUGA DUŻYCH:

Daniel Arak, współwłaściciel i członek zarządu ITMagination, przedstawia strategię rozwoju firmy i dużego klienta, którego spółka pozyskała w ostatnich tygodniach. Pracuje też nad kolejnymi kontraktami. Fot. ARC

— Wdrożenia cyfrowych systemów zarządzania obiegiem dokumentów przyspieszyła pandemia COVID-19, choć już wcześniej zapotrzebowanie na tego rodzaju narzędzia w firmach systematycznie rosło — mówi Daniel Arak, współwłaściciel i członek zarządu ITMagination.

Nadal jednak na tym polu jest sporo do zrobienia. Współwłaściciel ITMagination zaznacza, że tradycyjną wymianę dokumentów przy życiu wciąż utrzymują ograniczenia wynikające z otoczenia regulacyjnego i przyzwyczajeń pracowników firm czy urzędów.

— Wprowadzenie tego rodzaju systemów jest skomplikowane,zwłaszcza w dużych organizacjach zatrudniających kilkadziesiąt tysięcy osób — dodaje Marek Boratyński, menedżer w dywizji software developement ITMagination.

Obecnie największy udział w strukturze przychodów spółki stanowi usługa tworzenia oprogramowania na zamówienie. 10 proc. przychodów zapewniają klienci krajowi, kolejne 20 proc. — klienci zagraniczni kupujący w Polsce, jak np. Nestlé, resztę stanowią wpływy pozyskiwane poza krajem. W pierwszym kwartale 2020 r. firma przejęła krakowską spółkę Maise tworzącą interfejsy.

— Spółka Maise wniosła do ITMagination kompetencje i narzędzia z obszaru „customer experience”. Przy zaangażowaniu jej zespołu pozyskaliśmy np. istotnego klienta z Libanu — duży fintech aktywny w krajach arabskich, który szukał sposobu na zwiększenie jakości komunikacji z odbiorcami. Rozpoczęliśmy także obsługę dużej platformy solarnej z Australii — wymienia dotychczasowe efekty akwizycji Daniel Arak.

Czy firma planuje kolejne przejęcia? Ta kwestia pozostaje otwarta. ITMagination przyjęła strategię wzrostu o co najmniej 5 proc. kwartał do kwartału.

Wartość rynku document management system w 2019 r. sięgnęła 4,9 mld USD — wskazują wyniki analizy firmy badawczej Mordor Intelligence. Przewidywany jest średnioroczny wzrost wartości tego segmentu o ponad 13 proc. W 2025 r. może być warty 10,2 mld USD.

Newsletter ICT
Nowości z firm IT z naciskiem na spółki giełdowe: przetargi, informacje z rynku, newsy kadrowe i inne.
ZAPISZ MNIE
×
Newsletter ICT
autor: Grzegorz Suteniec
Wysyłany raz w tygodniu
Grzegorz Suteniec
Nowości z firm IT z naciskiem na spółki giełdowe: przetargi, informacje z rynku, newsy kadrowe i inne.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Anna Bełcik

Polecane