Laurella stroi się dla inwestora

Play icon
Posłuchaj
Speaker icon
Close icon
Zostań subskrybentem
i słuchaj tego oraz wielu innych artykułów w pb.pl

Modowa firma z międzynarodowymi ambicjami w krótkim czasie osiągnęła ośmiocyfrowe przychody, a za kilka lat chce dojść do 100 mln zł. Przy wsparciu inwestora mierzy nawet wyżej.

Przeczytaj artykuł i dowiedz się:

  • jak doszło do założenia przez małżeństwo firmy Laurella
  • z kim konkuruje o klientów i co uznaje za wyróżnik swojej oferty
  • w jakim tempie zwiększa przychody
  • dlaczego i jakiego inwestora szuka
  • jaki ma plan na zagraniczną ekspansję i rozwój sieci stacjonarnej
  • dlaczego zdaniem Krzysztofa Bajołka, współtwórcy House, Mohito i Medicine, budowa marki modowej jest dziś znacznie trudniejsza niż dawniej

book icon
Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie Subskrypcja PB
Premium Offer
Poznaj „PB”
79 zł 5 zł / miesiąc
przez pierwsze dwa miesiące
później cena wynosi 79 zł miesięcznie
Cały artykuł mogą przeczytać tylko nasi subskrybenci. Tylko teraz dostęp w promocyjnej cenie.
WYBIERZ
Rabat 30%
Basic Offer
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł / rok
Skorzystaj z 30% rabatu
Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok. Zaoszczędzisz 285 zł.
WYBIERZ