LightBox blisko progu rentowności

GRA
opublikowano: 2011-06-20 00:00

Firma cateringu dietetycznego ma coraz więcej zamówień. Wchodzi do kolejnych miast.

Firma cateringu dietetycznego ma coraz więcej zamówień. Wchodzi do kolejnych miast.

LightBox działa na szerszą skalę od października. Dostarcza na zamówienie gotowe zestawy posiłków: zdrowych i zróżnicowanych, o konkretnej wartości energetycznej (1000-2500 kcal). Czyli dietetycznych.

— Rozwijamy się. Obsługujemy nie tylko Warszawę i Trójmiasto, ale też Ciechanów, Mławę i Płońsk. W tym roku pojawimy się we Wrocławiu i w Poznaniu — mówi Michał Rudziks, prezes i założyciel LightBoksu.

Najwięcej, bo 60 proc. obrotów, firma realizuje w Warszawie. Pod stolicą ma zakład, z którego rozwozi posiłki.

— Biznes rośnie dynamicznie, więc logistyka jest dużym wyzwaniem. Realizujemy dziennie około 300 zamówień — szacuje Michał Rudziks.

Pudełko składające się z pięciu posiłków, kosztuje 49 zł. To by dawało 15 tys. zł dziennego obrotu, czyli grubo ponad 400 tys. zł w ujęciu miesięcznym.

— Zbliżamy się do progu rentowności — mówi prezes.