Listę stworzono na podstawie ankiet wypełnionych przez największe agencje reklamowe, które odpowiedziały, ile byłyby skłonne zapłacić za udział polskiego celebryty w przygotowywanej przez nie kampanii. Najwięcej za udział w reklamie mogą żądać aktor Marek Kondrat – 776 tys. zł, kierowca Formuły 1 Robert Kubica – 765 tys. zł i bramkarz Artur Boruc – 647 tys. zł.
Spośród przedstawicieli mediów najwyżej, bo na 6. miejscu w rankingu znalazł się Tomasz Lis, prowadzący program ”Tomasz Lis na żywo” w TVP 2, który za udział w kampanii reklamowej mógłby liczyć na gażę 560 tys. zł. Zaraz za nim, na 7. miejscu był Kamil Durczok z TVN-u, wyceniony na 541 tys. zł, a na dziewiątym – Szymon Majewski z tej samej stacji – 527 tys. zł.
Agencje reklamowe chętnie zatrudniłyby w reklamie także innych ludzi mediów:
Andrzeja Morozowskiego – 483 tys. zł (12. miejsce w tegorocznym rankingu), Kingę
Rusin – 447 tys. zł (18. miejsce), Tomasza Sekielskiego – 406 tys. zł (26.
miejsce), Monikę Olejnik – 403 tys. zł (29. miejsce), Huberta Urbańskiego – 400
tys. zł (30. miejsce), Kubę Wojewódzkiego – 385 tys. zł (35. miejsce), Hannę Lis
– 372 tys. zł (39. miejsce), Piotra Kraśkę – 350 tys. zł (49. miejsce), Justynę
Pochanke – 327 tys. zł (59. miejsce), Mariusza Max Kolonko – 318 tys. zł (64.
miejsce), Grażynę Torbicką – 310 tys. zł (68. miejsce), Grzegorza Miecugowa –
308 tys. zł (71. miejsce), Wojciecha Manna – 307 tys. zł (72. miejsce), Martynę
Wojciechowską – 306 tys. zł (73. miejsce), Michała Figurskiego – 290 tys. zł
(87. miejsce). Takie samo wynagrodzenie jak Figurski otrzymaliby Marcin Prokop i
Dorota Wellman.