Tegoroczna edycja konkursu Siła Przyciągania zgromadziła liczne zgłoszenia od firm pragnących zaprezentować swoje osiągnięcia w obszarze employer brandingu i zarządzania zasobami ludzkimi. Kapituła konkursu, składająca się z ekspertów branżowych, przyznała nagrody w sześciu kategoriach, natomiast w kategorii "Nowoczesne narzędzia i technologie w zarządzaniu ludźmi" nie wyłoniono laureata. Najwięcej zgłoszeń wpłynęło w kategorii "Tworzenie kultury organizacyjnej", podczas gdy w poprzednim roku dominowała kategoria "Kampania Employer Branding".
Podczas obrad kapituły podkreślano wyjątkowo wysoki poziom tegorocznych projektów, co świadczy o rosnącej świadomości i zaangażowaniu pracodawców w budowanie atrakcyjnego środowiska pracy. Poniżej przedstawiamy listę laureatów 9. edycji konkursu Siła Przyciągania:
Kampania Employer Branding
- Nagroda główna: Allegro
- Wyróżnienie: LOTTE Wedel
Budowanie pozytywnych doświadczeń pracownika
- Nagroda główna: Grupa LUX MED
Tworzenie kultury organizacyjnej
- Nagroda główna: Freightliner PL
- Nagroda główna: mLeasing
Wsparcie rozwoju - nowe kompetencje w nowej rzeczywistości
- Nagroda główna: Ringier Axel Springer Polska
- Wyróżnienie: 7N
Nowoczesne narzędzia i technologie w zarządzaniu ludźmi
- Brak nagród
Pracodawca przyciągający liderów
- Nagroda główna: Raben Group
Kompleksowe działania D&I
- Wyróżnienie: Carlsberg Polska
- Brak nagrody głównej
Master Champion
- Jeronimo Martins Polska
Partnerem merytorycznym tegorocznej edycji konkursu jest PwC Polska, partnerami: Orange, Credit Agricole Bank Polska, a patronem medialnym Bankier.pl.
Pełne informacje o laureatach konkursu oraz aktualnych trendach na rynku pracy będzie można znaleźć w specjalnym dodatku do "Pulsu Biznesu", który ukaże się 27 lutego. Serdecznie zapraszamy do lektury!