Czytasz dzięki

PKN nie traci już udziału w rynku, zapowiada jego wzrost

Polska Agencja Prasowa SA
opublikowano: 19-09-2005, 20:16

PKN Orlen powstrzymał spadek swojego udziału w krajowym rynku detalicznym, podtrzymuje plany osiągnięcia 30 proc. udziału w detalu w 2009 roku - poinformował PAP wiceprezes PKN Orlen Wojciech Heydel.

PKN Orlen powstrzymał spadek swojego udziału w krajowym rynku detalicznym, podtrzymuje plany osiągnięcia 30 proc. udziału w detalu w 2009 roku - poinformował PAP wiceprezes PKN Orlen Wojciech Heydel.

"Nasz udział w rynku detalicznym nie powinien już spadać,  najgorsze mamy za sobą. Trudno mi jeszcze mówić o szczegółach, ale po wynikach trzeciego kwartału podamy dokładne dane dotyczące rynku" - powiedział PAP w poniedziałek Heydel.

Po pierwszym półroczu 2005 roku udział PKN Orlen w rynku detalicznej sprzedaży paliw wynosił 26,6 proc.

Heydel poinformował, że największe zawirowania na rynku detalicznym PKN Orlen odczuł na początku września, kiedy resort finansów zapowiedział obniżkę akcyzy na benzynę od połowy września.

"Po tej zapowiedzi klienci wstrzymywali się z zakupem benzyny w oczekiwaniu na wprowadzenie zapowiedzianej obniżki akcyzy" - powiedział.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Polska Agencja Prasowa SA

Polecane