Podstawa zrównoważonego wzrostu w każdym biznesie

Anna Trytek, dyrektor Departamentu Zgodności BGK
opublikowano: 23-09-2018, 22:00

Świat ulega zmianom, coraz szybszym i coraz głębszym. Zmienia się gospodarka, technologia, a co za tym idzie również społeczeństwo i środowisko w jakim żyjemy.

W Polsce odczuwamy te zmiany nie mniej intensywnie. To czas, gdy wyraźnie widać, jak ważny dla przedsiębiorstw i państw jest zrównoważony rozwój budowany na fundamencie wartości etycznych.

Bank Gospodarstwa Krajowego (BGK) jest państwowym bankiem rozwoju. Jedyną taką instytucją w kraju. Misją naszego banku jest wspieranie rozwoju społeczno-gospodarczego Polski i podnoszenie jakości życia Polaków. Jednym z drogowskazów naszej strategii jest odpowiedzialność i etyka w biznesie.

Skutecznie wspieramy przedsiębiorczość, którą uważamy za polskie dobro narodowe. Jesteśmywartościowym i odpowiedzialnym partnerem dla instytucji państwowych, samorządów, przedsiębiorstw i innych banków. Pracowników BGK wyróżnia propaństwowa postawa, odpowiedzialność i wysoka etyka. Uważamy, że te wartości należy promować i nagradzać, dlatego jesteśmy partnerem konkursu „Etyczna firma”.

W biznesie jak w życiu — warto być uczciwym. Compliance, etyczna kultura organizacyjna oraz przejrzyste i odpowiedzialne procesy przyczyniają się do zrównoważonego rozwoju przedsiębiorstw. Dodatkowo rosnące w tym zakresie oczekiwania klientów, partnerów biznesowych, instytucji nadzorujących, kandydatów do pracy oraz samych pracowników wpisują się już na trwałe w aktualne trendy rynkowe. To dodatkowo przyczynia się do zwiększenia istotności tej tematyki i zaangażowania w rozwój tego obszaru wszystkich przedsiębiorców.

Promowanie wartości etycznych w biznesie jak najszerszej grupie przedsiębiorców jest dla nas ważne. Dlatego swoimi działaniami biznesowymi oraz CSR (Społeczna Odpowiedzialność Biznesu) chcemy inspirować oraz wspierać wszystkie firmy — także te małe i średnie. D oceniamy i cieszymy się z faktu, że konkurs skierowany jest również do obu tych sektorów.

Cieszy nas również wysoki poziom merytoryczny plebiscytu „Etyczna firma” oraz rosnąca z roku na rok liczba uczestniczących w nim firm. Kolejna edycja konkursu to również doskonała okazja do wymiany doświadczeń i najlepszych praktyk w gronie wiodących ekspertów. Jako partner zapraszamy do udziału w tegorocznej edycji i życzymy wszystkim uczestnikom powodzenia.

Zdrowy Biznes
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
×
Zdrowy Biznes
autor: Katarzyna Latek
Wysyłany nieregularnie
Katarzyna Latek
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Anna Trytek, dyrektor Departamentu Zgodności BGK

Polecane