Do przejęcia CallPage’a, krakowskiego start-upu technologicznego, oferującego platformę do zarządzania połączeniami telefonicznymi w firmach, nie brakowało chętnych. W 2018 r. spółka odrzuciła ofertę jednej z firm telekomunikacyjnych, wybierając kapitał z rynku venture (VC). Na inwestora strategicznego zdecydowała się dopiero teraz. Udziały trafiły do SaaS Labs - amerykańsko-indyjskiego start-upu, który rozwija platformy komunikacyjne w chmurze, tworzy narzędzia dla działów sprzedaży, marketingu i callcenter. Finansowo wspierają go fundusze Base10, Eight Roads Ventures i Sequoia, które wyłożyły na jego rozwój 50 mln USD. Kupujący - SaaS Labs, założony w 2016 r. Ma 6 tys. klientów, a dzięki akwizycji wzmocni pozycję na rynku europejskim.
- Nasza dotychczasowa droga była bardzo dynamiczna: założyliśmy CallPage w 2015 r., ambicje mieliśmy globalne. W 2017 r. byliśmy już liderem w Polsce, w 2018 zebraliśmy rekordową wówczas rundę [17 mln zł - red.] od najlepszych polskich VC. W 2021 r. spółka stała się dochodowa, a teraz zdobyła silnego partnera do dalszej ekspansji zagranicznej – mówi Ross Knap, prezes i współtwórca CallPage’a.

Wśród inwestorów finansujących rozwój polskiej firmy na wczesnym etapie były: Pitango Ventures, Innovation Nest, Market One Capital, bValue i Uno Capital. Fundusze wierzyły w potencjał rynkowy firmy i tworzonego przez nią systemu, działającego w modelu SaaS. CallPage opracował rozwiązanie IT umożliwiające namierzenie i bardzo szybkie oddzwanianie do osób odwiedzających firmowe witryny. Na świecie z systemu korzysta ponad tysiąc dużych i średnich firm, na jego instalację zdecydowały się m.in. UPC, Inpost, DocPlanner i Medicover.